torsdag 30 juni 2011

Åhh gud tack åh lov för att jag klarade mig mycket fint idag! Ja ni kanske undrar vad jag menade med det?
Jo idag som ni kanske såg i förra inlägget att min Filippa fyller 12 år idag! Så därför har vi överraskat henne. Det började med att jag gick hem till Filippa vid 09.30. När jag kom in så låste jag dörren som var ett storrt misstag. Eftersom Emma,Emelie,Sofie och Saga skulle komma in lite senare och gömma sig så var det inte så bra. Iaf så drog jag upp Filippa på hennes rum. Jag försökte hitta på en massa saker där uppe förrrr hon fick ju inte höra att dom andra skulle komma in. Men olötsligt kom jag på när Filippa höll på att byta om att jag hade låst dörren. Jag bara till Filippa "Jag kommer snart jag ska bara ner och hämta en sak" så jag sprang ner och låste upp dörren. Eftersom jag hade sagt att jag  bara skulle gå ner och hämta en sak så tog jag en ros från en vas som var på bordet. När jag väl kom upp igen gav jag rosen och Filippa sa "Åhh tack så mycket så fin jag har också en ros där nere i en vas och jag kan lägga denna här uppe" jag bara "Jaa" HAHA. Plötsligt gick tiden lite långsamt så jag kom på att jag kunde sminka Filippa och göra frisyr. Så när jag höll på med frisyren så smsa Emma att dom var nere i köket och hade gömt sig. Så jag bara till Filippa "Nej skit samma vi går ner jag måste ta luft" och hon " Amen du kan gå ut på balkongen" men nej vi skulle gå ner. Ner vi kom ner så hoppade dom fram och skrek "Grattis" tror jag haha! Askul! Jag trodde att det skulle gå åt skogen men icke sa nicke! Efter en stund så spelade vi spel och efter en stund kom även några kompisar från Svalöv! Så det var också en överraskning! Men om vi ska ta det kort så har vi badat mycket och tittat lite på film! Men riktigt kul har vi haft!^^

Men det var det:) Och har jag en super rolig dag!:) Blev lite långt inlägg men ville bara berätta hur kul jag har haft!

Kramisar Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar