onsdag 18 maj 2011

Plugg,Plugg,Plugg..
Men imorgon blir det inte plugg då blir det en dag på stan med vännerna;-)
Man måste ge allt ad man har du när det bara är några veckor kvar i skolan! Men imorgon tar jag en dag på stan istället. Längtar redan!

Vet ni jag läste på mina kompisar blogg som dom har tillsammans att typ det är en man i USA som säger att världen kommer gå under på Lördag  på grund av en jordbävning. Dom har typ sattit upp en massa plancher (stavning) i USA. Helt läskigt:S Men jag tror inte det kommer hända så ni behöver inte gå runt och vara oroliga.. Men lev endå er dag som den vore er sista!^^

Jaja annars idag så cyklade jag in om pappa och hälsade på^^ Trevlig, Trevlig! Men annars har jag bara pluuuggat! Nu får ni inte tro att jag är värsta plugg hästen för det är jag inte. Men man vill ju alltid försöka göra sitt bästa speciellt nu när det bara är 3 veckor kvar.
Men det var väl allt för mig^^
/Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar