tisdag 3 maj 2011

Banan glass!

Har precis packat klart min gympa väska till imorgon och nu tänkte jag blogga. Har varit lite off men datan har leggat ner packad så har jag inte pallat ta upp den, ni som känner mig vet hur lat jag e:) Men börja blir bättre haha^^

Idag så va jag med Emma, Filippa, Emelie och Saga. Vi ställde en massa frågor till varandra och man fick iallafall veta en hel del om varandra som man inte visste..:)

Senare så stack jag, Filippa och Emelie till Filippa^^ Där hade man kul! Annars har det inte hänt så mycket mer:)

Vet ni igår så gjorde jag banan glass, jag vet det låter inte så gott men det e det=) Du gör så här

Du behöver:

2 bananer eller fler om du vill.

Du tar fram en matbredare om du inte har det så funkar det med en visp. Du skivar bananerna i små skiver lägger in dom i matbredaren/vispen också vispar du dom:) När du ser att det börja se krämigt ut så sätter du in det i frysen så får du gå och titta lite då och då och se om det är tillräkligt frusen:) Eller kanske du inte vill ha den frusen^^
Där fick ni banan glass av mig iallafall!

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar