lördag 9 april 2011

Sool!

Hej, hur är det med er idag då? Själv är allt bra! Skönt att solen är framme fast det blåser fortfarande ute.
Idag ska jag och pappa ta bilen och hämta min kamera väska som har kommit! Äntligen!
Just nu sitter jag ensam hemma hos pappa eftersom han forfarande jobbar. Trååkigt. Kom hem nu!

Tycker ni inte det är dags med en ny header? Jo jag tror det, har haft denna så länmge nu. Men ska ladda hem picasa 3. Där kan man redigera bilder och sånt. På den senaste tiden har jag bara använt picnik, det är också bra men picasa är så mycket bättre. Så det får jag ta och fixa!

Förresten måste jag lägga in New York bilderna men det är lite klabbigt med alla bilder haha. Dom är så många men jag lovar jag ska lägga in dom! Men nu ska jag fortsätta titta på tv och vänta på att pappa ska komma hem.
/Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar