söndag 17 april 2011

Sofie och Nicole dagen:)

Hej,Hej mina kära!
Tänkte berätta lite om gårrdagen. Sofie kom till mig:D Vi hann göra en hel del faktiskt allt från tråkigt till roligt.
Vi stack till stan i det tråkiga vädret och drog in på ett café och åt vars en skink och ost macka:D Själv lämnade jag kvar tomaterna medans Sofie inte åt senapen som låg i:D Efter detta minglade vi i några affärer alltså tre affärer. Låter fattigt haha:) Iallafall köpte en tröja och två par tights:) Vi drog oss hemmot och hade skit tråkigt.Med sedan så stack vi till "det blåa leket" Haha:D Det är faktiskt blått^^ När vi tröttnade drog jag upp Sofie på ett "litet" äventyr. Vi eller jag tog henne upp henne på ett berg kan man nästan säga själv får jag säga att det heter "den lilla mount everest" Haha:) Sen blev Sofie kissinödigt och kissa vid en buske haha:D Efter denna roliga dag tog den sig mot sitt slut och det var dags att ta sig hem igen. Roligt hade vi iallafall. Fast det var tråkigt väder:)
Det var väl allt^^
//Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar