torsdag 14 april 2011

Naglar

Hej!
Efter att rullet ut från skolan med en fylld mage tog jag mig till bussen och åkte in till stan med Emma, Emelie och Sofie. Vi gick in till Escpresso House och där bjöd Emelie mig på en cola. Efter det blev det biblan och lite affärer. Det blev inget köpt men affärerna har iallafall fått in jätte fina grejer^^ Men det räcker för min del eftersom jag har shoppat mycket i NY. Efter en stund på stan tog vi bussen igen till Sofie och där gjorde Sofie,Emma och Emelie en makeover på mig. Medans Sofie och Emma målade naglar på mig så blev Emelie extremt uttråkad så då började hon sminka mig med en massa ögonskugga och skiit. Resultatet på sminket och frisyrer blev ju rent ut sagt KATASTROF! Men naglar visade iallafall ett bra resultat så därför jag jag visa bilder på dom om det nu funkar..  Yees! Ja här ser ni på den ena handen! Visst blev det häftigt:)
//Nicole!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar