måndag 25 april 2011

Deppigt

Nu börjar påsklovet lida mot sitt slut och imorgon blir det skola.. Vilket liv man har skola, jobb, skola, jobb, skola, jobb osv. Det är ju nästan vad hela livet går ut på.. Sen när man blir gammal så jobbar man inte men då närmar man sig nästan döden.. Asså det är ju endå rätt hemskt! Man hinner inte njuta! Man säger ju alltid man ska leva sin dag som den vore den sista det gör ingen av oss tycker jag! Haha:) Jag är lite desperat.


Nog om det, igår blogga jag inte för jag var helt slut! Så gjorde inte det men nu ska jag faktiskt blogga mer och försöka satsa 100%

Idag har varit världens tråkiaste dag, alla är iväg! Ingen är hemma jag bara Hallå? Så det blev inte som jag hade tänkt mig iallafall.
Innan så hade vi mammas kompis på besök Susan var hennes namn och hon tog med sin son Lukas:) Vi ska till dom sen:)

Imorgon blir det skola, dans och hem till pappa. Så jag får väl höra av mig mer imorgon för just nu har jag inget att skriva eftersom det har varit en så tråkig dag:( Fast jag glömde berätta att Filippa var här typ 2 timmar eller något sånt men sen skulle hon åka med sin familj och göra något..
Det var allt//Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar