måndag 11 april 2011

Becky och Ebba:D


Jag och Becky i NY<3 Titta den mannen som är svartklädd bakom oss! Mysko.
Hej,Hej!
Sitter nu hos becky. Kul eller nej hon stack just nu för hon skulle bara åka och fixa en sak. Men medans hon är borta så ska jag försöka få Ebba hennes katt upp i soffan och gosa med MIG!^^ Inte för att jag tror att det kommer att funka så himla bra..
Annars idag har jag inte haft så många planer har bara pluggat annars men det gick så fort så jag stack ner hit istället. Annars imorgon så måste jag handla för att jag ska ta med mig chokladbollar till på torsdag till Franska. Ni kanske undrar varför och det är för att vi ska ha ett litet cafe också ska vi typ prata franska och sånt. Efter det måste jag sticka till mamma och hämta lite tränings kläder för senare på kvällen så blir det dans. Glömde berätta att vid 15:30 så ska jag titta min syn och prova på linser och sånt. Äntligen! Orkar inte glasögon mer.
Onsdagen blir det en massa bak och sedan dans på kvällen:) Det är vad jag har planerat dessa två dagarna som kommer!
Så skönt att det är påsklov nästa vecka! Det behöver jag, ja jag vet jag har redan varit på semester men ibland behöver man en väldigt lång semester. Men nu ska jag inte sitta här och babbla en massa. Nu ska jag gå och försöka gosa med Ebba om det nu kommer att funka...
//Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar