torsdag 3 mars 2011

Mode repotage


Det fick bli denna bild! Ja asså inga kommentarer på den iallafall!
Hej,Hej!;)
Vilket helvete jag och Emma hade det i idag! Tycker synd om oss. Jag, Emma, Sofie, Saga och Filippa gjorde mode repotage till en tidning. Först var vi hemma hos Filippa och efter en stund så gick saga hem för hon skulle rida. Men efter ännu en stund så fick Filippa ont i huvudet och mådde illa och hade ont i magen så då var vi tvungen att sticka till Emma. Vi satt där och skrev osv. Men när klockan började närma sig 18.00 då skulle Sofie hem men jag stannade kvar för jag kunde ju inte lämna Emma i detta. Men herregud vad jobbigt det var Emmas lillasyster ville leka med Emma så hon stod och skrek " Emma Emma Emma viiiilll leeeka!!" Och Emma skulle också hinna med och göra klart repotaget och packa och äta! Så medans sarah skrek och ville leka så satt vi och skrev och fixade. Guud det var verkligen skit jobbigt så var temat miljö ekologiskt och sånt vi skulle skriva om ekologiska kläder och sånt och det är kanske inte som är sådär jätte roliigt men endå! Men efter ha skrivit ett tag så bara skickade vi iväg det och till slut så fick Sarah leka Haha! Jag är rent slut nu efter har skrivit! Ajja men nu är det klart iallafall. Sköönt!
Men snart är det helg och då ska jag försöka fota;D Kommer upp i bloggen isåfall!
Höörs mer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar