onsdag 23 februari 2011

Syrran och jag (L)

Hej,Hej!
Har haft en underbar dag med min syster både i stan och hemma! Först tog jag bussen ner till stan och träffade syrran där. Vi satte oss på esspreco house och fikade! Älskar dom där cupkasen dom har! Mums!
Sen drog vi till kicks för becky skulle handla brun utan sol. Gick runt där ett tag Haha;DD
Vi drog oss hem och spelade uno och geni! Jag sög på geni Haha! Ja mne jag är inte något speciellt geni heller så man ska inte förvänta sig så mycket Haha!:))
Iallafall nu har jag suttit vid datan och tittat massor av kläder haha! Galen i kläder typ;))
Men asså jag undrar var ni vill se mer i bloggen? Vad vill ni att jag ska fota det är lite svårt att veta:)
Ajja! Iallafall nu måste jag sticka!
//Nicole Jensen

P.s gick inte att ladda upp en bild;S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar