torsdag 17 februari 2011

Jag gillar detta;)

Hej,Hej!
Längtar till imorgon! Ska hem till Sofie och så kommer några andra av mina kompisar så ska vi bada bubbelbad och göra lunch tillsammans jag tror vi ska laga något iallafall;)
Men Filippa kan inte komma för hon går i skolan imorgon mohaha!;) Dom säger att dom inte ska jobba imorgon och sånt men det är ju endå bättre att vara ledig från skolan! Gillar!
Sen har man sportlov i en vecka ledig totalt i tio dagar! Asså när man steg ut från skolan så kände man sig fri typ Haha! Sen när man kommer tillbaka ska man prao så man ser inte skolan på två dagar eller jo jag ska prao på dagiset bredvid men endå jag slipper sitta i klassrummet och kan leka barn istället Hahaha:)
Men nu vill jag att någon ska logga in på skype! Haha är helt inne i det typ:)
Ajja måste gå!
Tingeling;);)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar