onsdag 2 februari 2011

Idiotiska Cyklar!

Har precis kommit ut från mitt rum som jag har suttit och nördat mig med en massa plugg!
Tråkig är det tror jag ska spy..!
Men iallafall om typ någon timme eller en och en  halv timme blir det första dans lektionen för denna terminen då! Ska bli så kul!;) Har känt mig så lat den senaste tiden men nu är det dags med lite dans varenda Onsdag!
Haha tillbaka till något annat! Tänkte precis på en sak som hände i skolan eller det hände inte men det blev sagt och gjort iallafall. Vi har gympa på en annan skola så vi måste cykla. Så har vi såna "låne" cyklar på skolan.
Om man säger så så är dom ju inte världen bästa cyklar.. Dom låter så idiotiskt mycket,opumpade hjul, styrena lösa och snea,hög sadel(iallafall för mig,eller kanske inte så jätte höga med lite) och har extremt jobbig ram så om man ska hoppa ner så får man en stolpe mellan bena.! Iallafall skulle jag och Emma cykla upp för en backe,backe och backe men så var det så skit trögt så kommer Emma så "Jävla helvetes idiot cyklar!" Haha! Och sen kommer Sofie med sin cykel som låter så himla mycket det låter precis som den ska rasa ihop när som helst. Haha! När vi skulle ställa in cyklarna så säger sofie fan vilken idiot cykel jag fick, så ställde hon då den också ramla den Haha!
Det var ingenting man skratta åt då men när man tänker på det så skrattar man åt det. Men förra gången så fick jag ingen cykel för det fannss ingen bra kvar så jag fick gå till Idrotten! Alla andra fick såna bra cyklar. Men denna gången fick dom dåliga cyklar och jag en bra eller som fungerade iallafall;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar